Bugg på blogg.se appen?

Appen funkar inte för mig alls, går inte att öppna för det stängs bara ner igen. Blir så lack, testat ta bort den o ladda ner igen, flera gånger. Funkar inte. Därför har jag inte kunnat blogga alls!
 
Igår åkte jag iaf in till stan för att träffa min fina Felinda, en härligt utgång. Två glada och flummiga brudar, kan inte bli mycket bättre! Hade riktigt kul igår, och min träningsvärk i vaderna blev absolut inte bättre av att dansa baken av oss! ;) 
Vaknade upp hos Felinda, redigt trött men nöjd över en lyckad fredag med min bästa vän! 
 
Dagen har spenderats i soffan med fruktsallad, nutella, film och sen gick vi o köpte kebab! Sådär mysigt som man bara kan ha det. Återstående timmar av dagen spenderas nu i min egen soffa, sittandes på min rumpa, och väntar på en okej tid att gå o lägga sig. 9 känns lite för tidigt, typ antingen småbarn eller pensionärstid! Haha. 
 
Tack systeryster för en grym fredagskväll och lördagsmorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback