2 bra idag iaf :)

Får nöja mig med att det gick bra i andra stallet på dom andra hästarna.. Idag var första gången på 2 månader (om inte mer?) som jag galopperade med Exet! :D Trodde det skulle bli fläng o släng bara, men han gick så otroligt bra med tanke på hur länge sen det var!! Vänster började såklart lite knackigt, men gick bättre sen. Är otroligt nöjd med finkillen :) Underbara häst, vad vi kämpar. Vad JAG kämpar för dig! Bästa vän 
 
Ooooch, sen så var det första traven på Hedds idag, fick en liten chock av hennes trav ^^ Exet är rätt stilla, trevlig o sitta på när han travar, men H har väldigt mkt större steg och rör på sig mycket. Men det kändes bra! Bättre takt, stadigare och lugnare så lär det bli skitbra! Bakbenen klev på lite mer i traven också :)
 
Har ingen av dom imorgon, men på onsdag så. Då kanske det blir uteritt om vädret tillåter, vore mys! Fortsätta jobba på att komma igång! :D Det är sånt här jag måste fokusera på, sånt som för mig glad och motiverad!!!
Johanna filmade traven lite, printscreen från filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback