Taggad!... och hungrig.

Ska snart bege mig mot Ekeby, börjar med ett ridpass på goa Hero och sen mot nästa stall på Ekeby och Exet. Eller tvärt om. Ah vi får se! Ska bli kul att rida 3 hästar idag, snacka om träning! Men jag gillar det, behöver det och så kommer kanske min dygnsrytm bli normal igen om jag kommer hem dödstrött 10 ikväll (så sent kommer jag hem från hoppträningarna). 
 
Och det är tur att man är en fighter, för mitt huvud är inte på min sida idag. Men en huvudvärkstablett ska tryckas i, mat ska ner i magen och vatten ska drickas i mängder! 
 

Kom även och tänka på att det är måndag, vilket brukade betyda skola för några månader sen. Sjukt vad jag saknar skolan asså! Att han någonting att göra om dagarna. Men rätt skönt att slippa lektionerna och att sitta hemma och plugga på kvällarna...
Men om allt går som det ska gå (enligt mig själv) så kommer jag ha 2 nya extrajobb innom en snar framtid, vilket kommer vara asgött. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback