Shopping i staden och slapp hemma

Idag har vi hunnit med mycket. Eller kanske inte...
 
Vi va inne i stan, tog en sväng i Gallerian och traskade runt på drottninggatan. Sofie shoppade lite, och jag tittade på. typ. Hatar att vara pank! Men ah där gick vi runt, käkade på donken (mmh, så nyttiga) osv. Finns inte så mycket att göra, iaf inte med tanke på att jag är helt pank. Har typ 36 spänn på kortet xP
 
Och sen hemma igen.. så har jag typ suttit i min stol och hon i min säng. Osociala tillsammans. 
 
 
Imorgon ska vi typ hälsa på shettisarna hos Linda (bor 5 minuter ifrån) och sen blir det dressyrlektion. Vi ska rida igenom LA:1an... hahah de blir nog spännande med Z.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback