Pass 3 - Dressyrlektion på Mistel

Var taggad på att rida Zetra, eftersom det gick så mkt bättre förra lektionen, men icke.. Mistel blev det. Förmodligen för att jag ska tävla henne om tre veckor :)
 
Men det är kul att rida Mistel, hon är så cool!
 
Jag hade lite svårt att hitta henne, var jäkligt länge sen jag red henne, och hon är en helt annan häst på tävling än träning (i.m.o) Men mot slutet fick jag helt sjuuuka känslan!
 
Först gjorde vi serpentiner, sen omvänd sluta (?) med omställning och sen volt på mitten av långsidan. och blabla, minns fan inte alls. Galoppen jobbade vi mkt med, och i slutet så skulle jag ta tillbaka henne så sjukt mkt , och fifan vad jag fick jobba! Lotta stod och sa "tänk tävling!" och jag gjorde det verkligen. Satan vilken samlad galopp! Hahaha och jag jobbade skiter ur mig, Lotta var dock inte helt nöjd och ville ha mer xD Men men, det kommer!
 
Tur att Mistel bara behövde gå den lektionen idag, för jag slår vad om att det var minst lika jobbigt för henne som för mig ^^
 
Är så sjukt taggad inför den 14 oktober nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback