Pass 2 - Exet

Fyfan va bra Exet gick braaa! 
 
Det gjorde nog sitt att jag bråkade med honom igår, för idag gick han så bra! Han var lydig och lugn, något stel bara men det släppte lite sen. Red ett kort, men intensivt pass idag, eftersom jag fick lite bråttom. Fokuserade på galoppen som var SÅ SJUKT BRA! Till och med vänstergaloppen!!!! Flera varv höll han i vänster, utan att tappa bakdelen. Visst, lite fort gick det kanske, men ändå! 
Med tanke på hur jag kände över vänster kan ni kanske tänka er hur höger var? 
 
Stort leende på läpparna hade jag! Satt och öste beröm till honom, kunde tom klappa honom på halsen under själva galoppen! Mmmh, älskar när det går frammåt på det här viset :D Hoppas det fortsätter så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback