Orkar inte

Har ingen stor lust att blogga egentligen..
 
Frasse var ruskigt pigg! Som en ettrig iller, ville bara springa o springa o springa, men till och från vart han ganska lugn faktiskt. Dock kunde jag inte fokusera, förståeligt kanske. Red ensam idag, gruppen jag skulle rida i hade teori, så...
 
Exet hade ingen energi, inte jag heller. Men han gick bra i galoppen, kunde tom galoppera en långsida, rakt spår. Framsteg! Lånade ett spö sen men då vart han knäpp. Sen när jag la ifrån mig spöt så vart han seg igen. Jobbigt var det. Men dom stunder han var seg ist för tung och knäpp så galopperade han ändå ganska bra.. förutom det faktum att jag knappt fick fram han.
 
Stänger ner bloggen nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback