Noll motivation

Påväg till stallet började det regna, som jag skrev förut.. då var det inte så mycket. Dock ändrades det fort och när jag börjat gå från bussen öppnade sig himlen. 20 minuter i spöregnet tar orken ur en, och jag kom till stallet lagom irriterad. 
 
Väl i stallet drar jag av mig mina dyngsura ridkläder, för att sedan se att mitt hår förstört min tröja. Det värsta med rött hår - blir det blött så färgar det av sig. Hemskt.
 
Och sen, på toppen på det.. min mobil har troligen blivit fuktig när den legat i min ficka i min dyngsura jacka, och nu funkar inte hemknappen. Fan. Fan. Fan. Den ligger i ris nu, det drar typ ur fukten, så får se om den vill leva sen... min tur asså.
 
Iaf, pga allt som drog ifrån mitt bra humör från mig, plus att Exet var dyngsur... så förlorade jag totalt motivationen att rida. Brukar rida iaf, men att sätta mig på hästryggen idag var verkligen ingenting jag ville. Så det blev en promenad, och sen hämtade mamma mig i stallet.
 
Och that was that lxm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback