Mycket häst

Den här veckan kommer vara riktigt hästfylld, och jag älskart!
 
Redan imorgon ska jag rida 3 hästar. Hero, Exet och sen hoppträning på Blåkulla, dvs hoppning på Zetra. Sen så, från torsdag till söndag, rider jag även Izor, vilket betyder att jag kommer rida två hästar dom dagarna :) Har bara sett Therese rida Izor fåtal gånger, men han ser otroligt ball ut iaf, så kommer bli kul att rida honom! Och att rida ponny igen, var ett tag sen nu :)
 
Skulle va kul att få med sig någon som vill fota också, det är ju otroligt här på bloggen utan nya bilder... någon som känner sig sugen kanske?

Ni får en bild på Hero iaf, med sin söta hängläpp :P

Kommentarer
Postat av: Linn K

Läser jennas blogg dagligen å gillar hero massor! Kan inte du skriva ett inlägg om vad d tycker om honom? :D

Svar: Kan kanske trycka in det när jag skriver om dagens pass :P
Marie Krüger

2012-09-17 @ 21:31:39
Postat av: Nathalie Norgren

Tjohej! Om du ska rida på Ekeby på torsdag e
EM/kväll så kan jag fota. Ska fota och hjälpa en med hinder/bommar. Du kan ju höra av dig på fb om du är sugen! :):):)

2012-09-17 @ 22:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback