IMORGON!!!

Imorgon kommer Sofie :D har städat mitt rum hela kvällen/natten, så att man åtminstonde har ett golv att gå på ^^ Därav min frånvaro!
 
Ska skärpa mig med bloggen, den har ju ekat tom ett tag nu. Skäms! Kanske jag ger Sofie en snabbkurs i kameran så får hon fota lite när jag rider. Tror nog lite nya fina bilder skulle uppskattas :) Vad vi hittar på i veckan (hon åker på lördag-kväll) får vi nog se, oavsett så kommer vi troligen ha riktigt kul! Börjar iaf med att hon får se mig hoppa Zetra (snälla Z, sköt dig då!) och ja.. mer vet jag inte ^^
 
iiih, längtar! halv 10 sätter jag mig på tåget. Håller tummarna för att min och Sofies tur med kollektivtrafiken är lite bättre än förra året ^^

Sofie och Djävulsbarnet (vet inte fölets riktiga namn dock...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback