Hemma

Är klar på Blåkulla, gick ganska bra å fläta, hoppas dom håller tills imorgon :) Det är packat å klart, Dino är duschad och fin, och ja.. jag är iaf sjukt taggad på imorgon! 
 
Sofie och jag ska sätta oss på tåget mot Nynäs om 20 min, hon åker nämligen hem idag. Stor tumme ner på det! Kommer vara lite tomt hemma, men ska försöka ta tag i saker nu också. Huset ska städas (som tack för bla tränset och ridbyxorna), jobb ska sökas, Exet ska ridas, ska försöka göra så mkt reklam om mig som fotograf som möjligt (berättar mer om det sen) osvosv.. Ska börja gå pw's också, skärpa mig lite och bli lite hälsosam igen (har ätit 2 chipspåsar och en godispåse själv senaste dygnen. Illa.)
 

Kommer hem runt 9, då ska jag fixa bilderna från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback