Helt matt

Nu är jag helt slut, ska lägga mig tidigt och förbereda mig inför en ny vecka som kommer bestå av bla jobbintervju, hästar, kompisar och tävling. Bäst att börja den utvilad ;)
 
Exet var snorig och väldigt hängig idag, så blev bara skritt för honom idag. Plaskade lite i sjön som finns på utebanan, och ett varv runt travbanan. Det kanske inte är något, men han är värd lite vila iaf, så han går inte imorgon heller. Vila upp sig lite :)
 
När jag skulle rida Izor så regnade det, och även om jag inte ville så blev det till att traska upp till ridhuset. Han var inte frammåt alls där inne, och jag har sån sjuk träningsvärk i benen så orkade helt enkelt inte jobba fram honom.. som tur var slutade det regna och jag kunde gå ut och avsluta på banan. Där var han framåt och trevlig, lite stark men kontrollerbar iaf :) Fick två bra, kvicka fattningar där ute, höll galoppen ett tag och nöjde mig sen :)
 
Juste.. funderade ett tag om jag tog fel häst, då Izor idag var superduktig i gången, och skrapade typ max 4 gånger och lät mig (nästan utan protest) hålla på med bakbenen :) Humörshäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback