Det nya

Jag har ingen aning om vad allt kostade, eftersom jag inte betalade själv (tack mamma!), så om ni vill veta får ni väll kolla på hööks sida ^^
 
Det som följde med hem var då ett träns (tänkt att använda på Z, men även på andra storhästar till  tävlingar), ett aachen, då det är vad Zetra har nu :) Mörkblåa, helskodda, ridbyxor - CRW. Har endast ett par helskodda, och vill ha det på Z då han har så hal sadel :P sen även snoddar och hästgodis. Mina hästsnoddar är nästan slut, något som behövs när tävlingarna sätter igång sen! Godiset... ah bara för att xP
 
Tyvärr så hade dom inte korta delta till pelhamet i svart, så vi ska beställa det sen. Och vi tänkte köpa man-gel till när man knoppar, men på något sätt så fick vi inte med oss det till kassan xP förälskade mig även i ett gösnyggt schabrak och en väst! MÅSTE hitta jobb!
 

Älskar att det är vita sömmar! Ingick matchande tyglar men dom är inte med på bilderna. Kommer va så snyggt med silvriga bling-pannbandet till sömmarna, på tävlingar! Tror det här kostade 250kr

Ska försöka få till en klok bild när dom sitter på, satt sjukt bra! Dom kostade typ 650kr.. tror jag. Skulle köpt ett par jeansridbyxor, som va sjuuukt snygga, men dom va så stela så ville ha en storlek större än vad jag brukar... tror ni att det fanns?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback