Dagens tävling - resultatet

Skulle mer än gärna lägga mig i soffan och dö några timmar... men eftersom jag har två hästar att rida, och inte fixade em. maten till någon av dom igår, så måste jag vara där innan 4. Kommer iaf hem tidigt!
 
70 cm
Han var lugn på framhoppningen, riktigt cool, och hoppade ganska bra. Lydig och fin :)
 
På banan kom vi fel på första och han blev sjukt stark efter det, men jag fick tillbaka honom och resten av banan gick superfint. Några knasiga språng men många bra också. Vart inte precis omhoppnings-svängar, men vi slutade ändå på en andra plats :) Askul :D
 
80 cm
Kände redan på framhoppningen att han var piggare och starkare, men hoppade riktigt bra. Lugnade ner sig efter ett tag.
 
På banan började det riktigt bra, men efter tvåan sköt han iväg och jag hann inte få tilbaka honom och bli klar innan trean, så vi rev.. blev sjukt irriterad på det, och det störde nog min fokus resten av banan. Så det blev knasiga språng och lite för hög hastighet.
 
Är irriterad på mig själv för att jag förstörde mot trean, annars hade vi nog varit felfria till omhoppningen, och om jag hade varit felfri på omhoppningen så hade jag fått med mig två rosetter hem xP Attans!
 
Filmer kommer.
Gillar den här bilden från tävlingen på Loppan skarpt! :P  

Kommentarer
Postat av: Anna

men du rider ju honom på pelham så det blir ju lite skilnad från att vi andra rider med vanligt bett!!!

2012-09-23 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback