Bra helg.

Hade en riktigt bra helg! Eller ja, vissa fragment var inte ens okej, men större delarna av helgen var epic. Igår var vi ute och firade Emelie som fyllde 18, skulle vilja skriva så mycket men allt hör inte hemma här på denna blogg. Fina goa snälla människor har jag umgåtts med (och Nasse), sånna människor som får en på bra humör, tar fram det bästa ur en. Älskar det! 

Kan påstå att jag var ruskigt trött idag, men det är ju standard av för lite sömn. Haha. Men jag och Fell gjorde det vi gör bäst - tog det chill. Phad Thai, Cola, Chips och glass förgyllde denna dag! Tummen upp för det.

Och påtal om onyttigheter, nu är det fan dags att jag tar mitt shit together och slutar äta sånt skit. Och börjar gå pw's igen också. Är verkligen ur form, och det är inte bra! Lxm, jag är dösvettig när hästen inte ens är lite svettig, så ska det väl inte vara? ^^
Nyvaken b-rud väntar på att maten ska bli klar. Visst är jag söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback