Svar till Anna

 
Vill börja med att säga att jag inte red med babypelhamet idag, utan ett kimblewick som inte är lika skarpt.
 
Skillnad eller inte så har väl jag precis samma rättigheter att vara sjukt nöjd med min ritt och att vi var felfria? Det hade varit en annan sak om jag på något vis påstått att jag gjort något bättre än "ni andra" eller sagt att jag är den enda som kan rida Z. Det har jag aldrig påstått :) Jag är bara glad över en bra tävling, med tanke på hur det gick för oss senast...
 
 
Jag rider dessutom endast Zetra med pelhamet på måndagar, i hoppgruppen, med målet att kunna gå tillbaka till vanligt bett men ändå behålla samma kontroll som jag har med bebypelhamet.. På torsdagar i dressyrgruppen riden jag honom på det tredelade, precis som "ni andra". 
 
Vill du att jag ska förklara hela historien för dig, om varför bara jag rider honom på det och hur det kommer sig att jag ens gör det, varför jag började och hur jag kände över det då... då får du gärna komma fram till mig i stallet och fråga. Inga problem! :)
Jag är på blåkulla på måndagar 16-21.30, onsdagar 16-18.30 och torsdagar 17-19.30... och eftersom du läser min blogg så vet du troligen hur jag ser ut.
 
Ha det så bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback