100% bestämd

Har Exet veckan ut nu verkar det som, mysigt :) Är dessutom på betydligt mycket bättre humör idag, och är 100% bestämd på ett ordentligt, mjukgörande och svettigt pass!
 
Dock är jag inte sugen alls på att ta bussen ut, ifall vädret skulle vara dumt mot mig igen! Men ska äta, ta disken och sen får vi se.. kommer säkert va så rastlös att jag tar bussen iaf... eller går. Oavsett - stallet idag! 
 
Och för dom som inte fatta förra inlägget, jag har blivit timanställd på Global Time! :D Kort om det - jag kommer jobba i kioskerna i Globen på evenemang (om jag intresseanmäler och dom väljer mig dvs). Det här är alltså inget jag kommer kunna leva på, men en bra början! Och jag är glad! Och saker börjar äntligen gå lite framåt, jag står inte bara still! Woopa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback