Ridpass #3 - dressyrlektion på Mistel

Jäkla bra känsla hade jag idag! Hoppas den håller sig till imorgon!
 
Mistel var mjuk redan från början, så kom åt henne lättare idag och kunde få henne att jobba rätt mycket snabbare. Hon hade dessutom en annan sadel (igen) för den hon ska ha är på stoppning. Gillar knästöden på den hon har nu, men den är aldeles för liten! Har riktigt lågt bakvalv och hamnar dessutom PÅ bakvalvet. 
 
Men jag hade ändå bra sits i den här, var dock spänd i axeln så har oooont nu! Ska smörja in med voltaren, nu och även innan jag rider på tävlingen :)
 
Är SÅHÄÄÄR taggad inför lokaldressyren på söndag. WhoopWhoop.
Kan knappt föreställa mig hur maffig hon kommer vara på söndag. Hon VÄXER när hon har knoppar i manen och inser vad som är på g. Coolaste tanten<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback