Priserna jag fick idag

Det här fick jag idag, asså känslan! Fan vad jag har kämpat dom senaste veckorna för att teama ihop mig med Mistel, lära mig henne ännu mer. Träningsverk, svett och försvunna pengar (kursen) men fan va värt. 
 
Vi gick ut som nummer 12 av 36 starter, jag satt på tävlingens äldsta häst (21 år) som dessutom är ridskolehäst. Min allra första lokaltävling på storhäst, får godkända poäng av en hård dommare, börjar på 5e plats och höll mig kvar på placering tills sista start. In på prisutdelning som 7a.
 
Ååh är så stolt över min och Mistels prestation idag!


Grimskaftet är så jäkla snyggt, färgen på bilden gör den faktiskt ganska bra rättvisa, riktigt snyggt! Fina priser, äter säkert upp godiset ikväll ^^ Hästgodiset får Exet smaka imorn :D 
 
Utvärdering kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback