Pass #1 & #2

Två hästar red jag idag på Ekeby. En mysig uteritt på Wicky var först ut, hon var pigg och glad! Riktigt trevligt var det, lite avslappnande o så :) 
 
Sen så red jag ett pass på Exet i ridhuset, så länge jag hann dvs. Han gick bra, var lite jobbigt men fick tillbaka hans fokus fort ändå. Högergaloppen var gräjt idag, vänster ville han inte riktigt, tappade helatiden. Men jag var ändå väldigt nöjd efter, han kämpar på bra lillgubben :) 
 
Åååh, gjorde dessutom min dag när Exet började traska mot grinden direkt när jag ropade på honom! Han är ju inte snabb, så mötte han halvvägs.. så jäkla underbart att mötas av spetsade öron (förutom när Woody kom fram för att hälsa på mig också.. då va Exet sur). Kanske är lite ömsesidigt mellan mig och grisen? ^^
En snabb bild på Wicky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback