omotiverad

Min motivtion och mitt humör har varit vid fotknölarna idag..
 
Jag var ur fokus på dressyrlektionen, lyssnade och var bara anti allt Monica sa. Kändes mest som "åka häst", även om Monica tyckte det gick riktigt bra idag. Men ah, satt väl mest och såg uttråkad ut. Haha värd kurs.. 
Har dock mina anledningar till att vara ofokuserad.
 
Hem, äta, byta om osv..
 
Sen var jag hos Hero, fixade o donade, innan jag red. Krävde inte mycket, det blev väl mest motion för honom idag, eftersom jag varit så omotiverad. Men han gick bra ändå :) Red väl 40-50 minuter i ridhuset, det var mycket folk så man fick ju se till o ha koll på alla andra. Det funkar INTE att sitta och räkna antalet hårstrån i manen.. hah.
Jobbade iaf med att flytta ut baken i bågar och att få med bogen i bågar. Gick helt ok ändå.
 
Exet fick vila idag ju, eftersom han vaccinerades. Kändes lika bra liksom :) Klockan vart även jättemycket när vi var klara med mockning och mat, så var skönt att inte behöva vara kvar en timme till.. 
 
Alla hästdagar är inte bra, även om det går bra. Det handlar om inställning också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback