Min hjälte!

Satan va Zetra räddade mig idag, gång på gång! Guldhästen!
 
Jag var inte riktigt med idag, kan typ säga att jag tänkte FÖR MYCKET. Haha tokigt va? Ne men jag ville trycka av honom, satt o fjösred i galoppen och kollade på hindrena. Eftersom jag kollar ner hamnar jag ur balans efter hindrena och dålig sits. Men han tog sig över, varje gång. Den enda gången vi rev (även om det blev så fel att han hoppa av typ 10cm från hindret) var när vi hamnade så mycket till höger på hindret och jag slog i foten bomstödet. Hann dra upp foten i luften, vilket medförde att jag inte hade något stöd och jag flög runt lite i sadeln, NÄRA på att åka av. Men idag, nepp, jag satt kvar!
 
Blir mer och mer kär i Zetra, han är en guldhäst med så jäkla stor personlighet. Han är så go och har Det. Fina häst! Tror att vi blir mer och mer Ett för varje pass, även om alla pass inte går så jättebra, så känns det ändå jättebra. Jag litar ändå på honom liksom, han tar oss över även om jag förstör. Duktiga killen<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback