lång jobbig förjävlig dag.

Tycker synd om min stackars blogg, den måste känna sig så ensam och övergiven. 
 
Har varit en fullspäckad och lång dag. Kom hem 8 imorse, jobbade inatt och ah.. fick 3 timmars sömn imorse, inte mycket att leva på precis. Mådde inte precis bra sen när jag vaknade, och har seriöst mått illa HELA dagen.
 
Turen har inte heller varit med mig. Karma slår tillbaka. Börjar med att Zetra fick byta lektion och därmed inte hade gått klart förrän kl 1, och jag skulle iväg kvart i 2. Stor suck liksom. Så jag hann endast fläta hans man, och när jag åkte så tvättade Petra hans ben och svans (TACK, DU ÄR BÄST!), smörjde hans sadel och mockade ur hans box tillomed. Bästa Petra!!!
 
Och det här hade jag glömt bort att nämna.. men det var ju stockholmscup idag, på Roo. Seriöst, tog 1,5 timme dit. Dog. Gick åt helvete också!!
 
Hästen och jag klickade inte alls, kändes inte alls bra och uschofy. Ska lägga upp film sen iaf, även om jag inte är nöjd. 57,58% fick jag, laget förlorade och dom trodde jag hette Møne -.- Dessutom fick man inte skritta innan sin start, innomhus.. 5 min var jag ute, DYNGSUR. 
 
Iaf, kom hem till våran del av stockholm vid 7, åkte sen till Exet och mockade + fixade mat. Han fick vila idag! Det fanns ingen ork kvar, har mått så pissigt hela dagen. Men gör nog inget, han har hostat lite tillofrån i veckan. Han förtjänade en dags vila! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback