Jobb sova Jobb sova.

HELG!!!!... skulle det ju stå. Fast ne, jag jobbar ju inatt. Inte helg alltså. Ingen helg för Marie! Fast jag gillar det ändå och jag har en plan :) Tänker inte ta den här och nu, men den finns! Planen alltså!
 
Gillar lite skillnaden mellan jobben. På myrorna strosar jag runt med mjukisbyxa och hoodie, inte brytt mig om frisyren på morgonen och knappt sminka. På nattklubben klär jag upp mig lite, utan att sticka ut. Men fixat hår och smink på! Vill känna mig snygg när jag jobbar där.. och på globen är det hästsvans och kläder efter deras val. 
 
Så nu ska jag hoppa in i duschen, sova en stund och sen är det dags att fixa till sig! :) Och mat. Jag får inte glömma mat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback