Imorgon smäller det!

Imorgon är första dagen på mitt nya jobb. Det är på Myrorna här i Tungelsta, klädsorteringen. Det är bara en visstidsanställning, fram tills årsskiftet, ev till februari.. men iaf. Jäkligt bra lön!
 
Är faktiskt lite nervös, har gjort matlåda och sitter och gör en jobb-spellista på spotify. Hoppas verkligen jag får lyssna på musik när jag jobbar! :)
 
Har lite ångest för att gå in genom den där dörren som leder in till mitt nya jobb. Inte för att jag inte tror att jag kommer klara det... nej. Det första man möts av är 3 äckliga jävla skyltdockor!! ÅÅÅH HATAR SKYLTDOCKOR! Dom skrämmer mig. Usch.
 
Och Fell har berättat hur det ibland kan dyka upp döda katter i första-sorteringen. Tom en handgranat en gång. Haha fyfan, vill inte börja på första-sorteringen! Bleh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback