@felindas place

PhadThai, B&J och film - gömysigt!!

Frasse gick bra mot slutet idag, men i början kunde han inte ens skritta xP han va minst sagt pigg i början men jag börjar hitta lite knappar iaf, känns bra :)

Jackie berömde mig för att jag behöll sitsen även om han var springig och jobbig, kul å höra! Det är ju väldigt lätt att man lutar sig framåt på unghästar, för att man vill hjälpa till, men egentligen förstör man mer är hjälper. Man tappar sin egna balans och när det är en pigg ponny som Frasse är det bra med lite tyngd i baken så man kan sitta tillbaka när han inte drar :)

Tror det kommer bli asbra sen när jag hittar knappar på F och lär känna honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback