Dressyrkurs och nattjobb

Thats my day!
 
Är SÅHÄR hungrig just nu, och måste verkligen äta. Igår så glömde jag helt bort det.. kom saker ivägen. Skitklantigt! Haha. Låter ju sjukt konstigt egentligen att man kan glömma bort att äta, eftersom min mage påminner mig helatiden! Så förutom 2 knäckemackor imorse så har jag inte ätit sen mina nudlar vid 4 igår.. 
 
MEN.. nu ska jag koka pasta och göra äggröra. Mumma! 
 
Tar sen 2 tåget till vh och promenixar till stallet. Dressyrkurs för Monika idag, och jag tror jag rider Zetra. Hoppas inte Nina kommer gå samtidigt, för vill ha den sadeln (a) heheh.. Dressyrsadel<33
Hoppas det känns lika bra som igår, om inte bättre. Känns jäkligt bra att få rida honom på marken nu innan tävlingen på söndag! (Fan. Får ont i magen av att tänka på tävlingen. Men det kommer gå awesome!)
 
PUSS PÅ ER.
Pruttisar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback