Do bad things and good things happen!

JAG FICK JOBBET PÅ MYRORNA! SÅ JÄKLA BRAAA! Börjar redan nästa onsdag troligen, sjukt grymt! Är helt sjukt glad!!! Haha sååå.. jag har jobb på Globen, vet inte om dom vill att jag ska jobba mer på Viper, inatt jobbar jag på Ett Ställe.. och nu myrorna. Kompis det går bra nu!

Och det gick väldigt bra idag på kursen! Zetra var lugn, nästan lite seg i skritten... asså, fick knappt fram han för skänkeln i skritten, ville typ ha sporrar! Men Monica var nöjd och jag var nöjd :D Känns rätt bra inför söndag, för fick verkligen tillbaka honom ordentligt i galoppen! 
 
Och nu ska jag äta, duscha och sova en stund.. jobbar från 11 till 3 inatt. Någon kommer vara trött imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback