Bra dag än så länge!

Kort barbackapass på Exet i ridhuset, inget krävande men han gick ändå helt okej.. lite stel och något seg, men bra galopp. Red typ 20 minuter bara, men var tvungen att springa iväg till bussen sen.
 
Efter Ekeby åkte jag till Blåkulla där jag hjälpte Sandra och Lovisa med att fodra och sen red vi ut på Brave, Frasse och Grammis. Mysigt! Dirr efter det var det dressyrkurs för Monica på Mistel.
Venne om jag tyckte det gick så bra, gick ju lxm bättre igår, tycker mer om att rida för Lotta. Medans L säger upp med händerna säger M ner. Blir ju helt klyven, kommer typ bli schizofren efter dom här kurserna! Haha.
 
Ne men ah, är inte helt nöjd, har bättre känsla när jag rider för Lotta, känns mer som att jag har "all" kontroll då, nu kändes det mer som om jag bara skulle sitta där och se prydlig ut.. ahja. 
 
Ska duscha och byta om nu, sen åker jag iväg och jobbar! Får se hur de går, kommer vara helt slut imorgon!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback