Bästa fina killen!

Fyfan va bra det kändes på tävlingen idag! Asså shit!
 
Innan gick jag startade gick jag och sa att jag skulle spy helatiden. Mådde så jäkla illa och va så nervös! Som tur var slapp jag stressa och hade perfekt tid på mig. Skönt. 
 
På framhoppningen kändes det väldigt bra, jag började med att rida lite dåligt men sen vart det mycket bättre! Fick hjälp av Lovisa också, så det var tur. Fick tänka på att inte kasta fram händerna, vilket jag kan få för mig att göra när han går av lite stort eller så.. om jag gör det hamnar jag ur balans = inte bra.
 
Inne på banan låg fokuset på att ANDAS, och inte fisrida. Tyckte att alla språng vart bra, vi rev ett.. det var mitt fel, jag tog tillbaka för mycket och blev inte klar (tycker dock att han kunde ha lyft framfötterna lite mer... om han kan hoppa 90oxrar nästan stillastående lxm xP). Eftersom det var clear round kunde man få starta om vid fel, men vår runda var såååå jäkla bra! Jag var SÅHÄR NÖJD och kunde inte sluta berömma honom efter :) Fina häst!
 
Mamma hörde ngn på läktarn dessutom som hade sagt något i stil med "Åh, det är den där snygga hästen" Elller om det var balla, fina, coola, maffiga.. jag vet inte. Men dom gillade honom tydligen :D Det gör jag med! 
 
SÅ SNYGG!

Han har dock inte bästa bakbenstekniken xP Raka ben, kasta bakåt! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback