Whoolaplopp

Ifrågasätt inte rubriken, jag vet inte :D
 
Alltsåååå jag är SÅHÄR nöjd med dressyrlektionen!!!! Vilket jag redan sagt med det spelar ju ingen roll för det är jag! WoopWoop. 
 
Va skitsur på han i början, för han BET mig i höften när jag la på sadeln. Fattade ingenting, blev seriöst helt chockad. Världens snelaste hest HÖGG mig? Asskumt.
 
Men ja i början kändes det hemskt, om jag ska vara ärlig. Han sprang ifrån mig och jag kunde inte ens ställa på rakt spår. Sprang som satan i galoppen, fick knappt stopp på han xP Meeeen, efter första skritten så ba släppte det. Jag kunde sitta ner i traven efter ett tag OCH... hör och häpna... Jag kunde KORTA galoppen! Seriöst! Fan aldrig hänt på det vanliga bettet. Lotta sa även att hon aldrig sett honom korta galoppen sådär *stolt*
 
När vi skulle trava av var han så mjuk och fin och trevlig och jag ba ville inteeeee sakta av till skritt sen! Haha, usch va trevlig han va då :D fina killen<3
 
Den 31 december är det blåbärsdressyr. DÅ ska vi vara med, fysatan vad jag taggar!
Gamla bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback