Trött

Nu är jag trött! Eller så är det matkoma..?
 
Jaja, hursom. Jag har bytt gardiner och fixat lite i vardagsrummet. Nu ser det nästan ut som ett vettigt rum, med ganska planerad inredning. Haha.. Ska försöka fota soff-hörnan där jag fixat ikväll. Jag tyckte det vart snyggt :) Men det kanske är för att jag är så van med att det är extremt fult här. 
 
Känner lite måndags-ångest. Det luktar som jobbet hemma, för dom sorterar gamla kläder från vinden här :( Vill inte jobbaaaaa. En helgdag till skulle inte vara fel :) MEN, imorgon är det hopplektion, det kan jag tagga till!
 
Justeeee, imorgon hämtar pappa min mobil!! ÄNTLIGEN är den lagad! Saknat min fina 4a<3 Vilket skal tror ni kommer åka direkt på? ;)
Hann knappt  använda älskade Kent-skalet 2 veckor. Tragist ju!  Köpte det på PAL12, älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback