Supernöjd!

Zetra kändes rätt bra idag, fokuserade mycket på vänstersidan.. dock lite för mycket då det gick riktigt dåligt i höger xP Men tack vare dressyren så har galoppen blivit tusen gånger bättre! Nu kan jag liksom korta den på ett sätt som var otänkbart och nästan omöjligt förut :) Tycker det känns som att han blir mer o mer häst för varje vecka, inte en älg längre ;) haha

Vi körde en asbra övning som verkligen (tyckte jag) fick honom att lossna i sidorna! 20meters volter, en på vardera långsida. Och så red man där på dom varje gång, jag red även några mindre volter ibland, för att "rubba" honom lite, som Eckers ville att jag skulle göra i torsdag. Då kan han ju inte pulsa på liksom :))
Alltså åååh han är så snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback