opepp

Ligger i soffan, rätt så död. Det blev en lång dag, vilket inte blev planerat. 
 
Först ngt slags möte om en produkt och en affärsidé eller vad man ska kalla det. Produkten verkade asbra osv, men jag känner inte att det finns tid i mitt liv för det just nu, kanske senare liksom. Sen är jag nog för skeptisk, och troligen inte lika pengakåt som vissa verkade.. Haha. Några hoppade ju i taket och var så taggade så. Jag gillar att jobba, jag gillar pengar.. och att ha en chans att bli ekonomiskt oberoende låter ju najs. Men som sagt, skeptisk.
 
Sen så åkte jag och firade H i efterskott, så fick han sin älksade present äntligen.. haha. Blev kvar i stan lite för länge, längre än planerat, så hann inte städa och sånt som jag hade tänkt idag. Har inte ens gjort matlåda, kommer få skrapa ihop ngt :/
 
Men nu är det sömn som väntar. Imorgon vankas det jobb och sedan dressyrlektion!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Var du på Jessicas nya affärsidé eller? :)

2012-11-15 @ 16:41:08
URL: http://livparidskola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback