Lägesrapport

Frågade nyss och Lotta tyckte Exet var bättre i benen, jäkligt glad för det! Vill bara att han ska vara bra så man kan börja jobba honom, han som va så jäkla fin där precis innan! :( Men pga detta tänker jag nog spola km(?)dressyren på Ekeby, såvida vi inte kommer tillbaka riktigt fort. Troligtvis blir det inte så.. 
 
Jag känner mig rätt så helt frisk nu, eller ah, överdrivet kanske. Är fortfarande svag och halsen bråkar, men jag kan nog jobba imorn igen :) Red ju inte denna ridlektion heller, hade aldrig i livet orkat sitta på Zetra idag.. får ångest av att jag inte ridit på 4 dagar :(
 
Morgondagen består av jobb, Exet och sen ska jag träffa lite vänner. Bara chilla, ta det lugnt och sitta lite på avstånd ;P haha.. behöver komma ut ur huset efter den här veckan, så blir nog bra. Imorgon är jag trots allt helt frisk (om jag själv får bestämma!) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback