Kaos och lite till

känns som allt jag behöver hålla koll på bara rann ut genom örat eller nått... helt borta. Kom liksom på nu i skrivandes stund att mina nudlar står på diskbänken. Bra. 
 
Var us möte, massa som skulle fixas. Får typ panik också för att jag inte kunde rida lektion idag.. känns som att ridningen glider mellan fingrarna som sand. DET FÅR INTE HÄNDA!
 
Har så sjukt mycket att fixa och hålla koll på tills imorgon, allt ska vara perfekt! Men vill ni veta det tråkiga? Jag måste jobba imorgon. Så allt fix och stress, så får jag själv inte ens njuta av det. Dumt. Men det är som det är, och blir som det blir! Hoppas alla får en grym halloweenkväll på blåkulla imorn iav!
 
MEN - på lördag är det MIN dag. Då ska jag rida Exet på morgonen, för att sen åka in till stora staden, klä ut mig till "Lilla My - 15 år senare" och umgås med fina underbara vänner. Gos och skoj<3
 
Kommer vara död på söndag, tävling på förmiddagen osv, men så värt. Lördag kommer bli bäst.
Fina klänningen jag köpte idag.. Ignorera att jag ser skev ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback