Kallt.

ALLTSÅ JAG HATAR REGN.
 
När jag gick hem från jobbet blev jag dyngsur pga regnet, så otroligt hemskt äckligt. Inte nog med det blev jag nedstänkt också! Arg.
 
Ahja, åkte iaf ut till Ekeby, tog hand om Hero och red honom. Mycket skritt och lite trav. Han var sjuuukt pigg iaf, höll på att hoppa ur skinnet en gång när en häst kom galopperandes bakifrån xP Men det gick över fort.. tur att jag lärt känna honom nu, känner mig ändå trygg även om han är på helspänn :P haha
 
När jag var klar hos Hero så var klockan mycket, jag var dyngsur och hungrig (mådde illa) och Exet hade precis ätit upp hela sin kvällsmat (snabbätarn).. tycker inte det är schysst att rida precis efter maten. Så han fick stå.. det blev för konstigt och jobbigt. Har dåligt samvete för det, men ja. 
 
Sömn. Sömn måste jag få nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback