Bombnedslag

Haha alltså det är ju PINSAMT att det ser ut såhär i mitt rum just nu.. vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, men ja. Det sista jag vill göra när jag kommer hem från jobbet (efter att ha sorterat, hängt upp och packat kläder hela dagen) är ju just att tvätta eller ta hand om den rena tvätten. Så någon gång la jag den rena tvätten i korgarna på golvet.. bara det att dom blandades med smutstvätten och nu vet jag inte vad som är vad.

 

Jag har typ 1 meters yta golv som syns.. det är kläder, sladdar, väskor, jackor, påsar, schabrak, skor, skärp, mer kläder, den där jäkla stolen. Det är helt sjukt. 

 

Just nu ligger dock första gänget kläder i tvättmaskinen. Skärpning Marie, nu ska du fixa rummet så att det blir fucking stääääädat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback