Being strong

Har så mycket jag vill skriva ut om, som jag vill få ut. Så mycket jag har hållt inne i så många år, olika saker. Saker som format mig, krossat mig med samtidigt stärkt mig. Orsaker och anledningar till varför jag är den jag är idag.
 
Hela dagen har bestått av dessa demoner som idag kom fram, endast av en fråga från en person. Saker man stängt av, som man nästan inte minns längre. Men idag mindes jag, och det högg till i magen flera gånger. Och det värsta är när man bara vill skrika, berätta för någon, få folk att förstå. Höras.
 
 
Men jag klarar inte av att skriva om det. Inte än. Men någon dag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Kuijl

enorm styrkekram!

Vet precis hur det är, men det är verkligen så, de värsta sakerna i mitt är de som gjort mig starkast och samma gäller dig. Kämpa på! Du är otroligt duktig! kram

Svar: Tack Lina<3
Marie Krüger

2012-11-21 @ 00:46:54
URL: http://fitnessguru.se/lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback