Att förstå sig på sig själv

När saker inte går så fort som man gärna vill att det ska göra, så hinner man tänka. Och jag har en tendens att överanalysera saker.. någonting jag gjorde idag, hela dagen. Men inte bara överanalysera saker som folk säger, som hänt osv, utan mina egna känslor. 
 
Jag är nog mästare på att ifrågasätta mina egna känslor och vad jag egentligen vill. Jag räknar inte med att folk ska förstå sig på mig längre, då jag inte själv gör det ens. Detta medför ju även extrem beslutsångest. Ibland kan jag stå och klia mig i huvudet, för jag inte vet om jag vill ha en smörgås eller om jag egentligen vill ha en knäckemacka. Hur sjukt är inte det?
 
Men idag så pendlade jag framotillbaka i tankarna, la fram possitiva och negativa argument för mig själv och ifrågasatte väldigt mycket om det jag känner verkligen är något jag känner eller inbillar mig. Kom dock inte alls fram till någonting klokt.
 
Haha det låter kanske inte vettigt det här, men vill inte outa mig själv och skriva vad dessa "känslor" handlar om egentligen. Innom en snar framtid kanske jag kan skriva här, eller kanske inte. Haha ingen fattar, ni behöver inte det heller :) Skriver av mig lite bara.. 
 
Men det här med att förstå sig på sig själv.. ska det verkligen vara så svårt? Eller är det bara jag som är så klyven och aldrig vet vad jag vill? xP
 

Kommentarer
Postat av: Karolina Westberg

HJÄLP VAD FIIN!!

Svar: Hihi aaw tack, söt du e! :DDD
Marie Krüger

2012-11-15 @ 22:05:49
URL: http://www.karrowestberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback