Snäll mot sjuklingen!

Idag var Zetra riktigt snäll mot mig, han var stark, men sprang inte på :) Och det kan jag tala om var otroligt skönt!

 

Red inte alls lika mycket som dom andra i gruppen, efter ca halva passet fick jag ruskigt ont i magen och kunde inte sitta tillbaka ordentligt. Hela passet satt jag väl mest framåtlutat, men jag är ju svag i kroppen just nu, så inte konstigt :)

 

Hade jag vart frisk tror jag att det gått väldigt bra idag faktiskt. Hjärn och kroppkapaciteten är inte på topp och sånt, så förväntade mig att passet skulle bestå av springandes Zetra med mig på ryggen som en vante ^^
image description


Svar till Emma - Gula schabraket är av märket  Hansbo Sports, köpte det av en vän så vet inte vart det finns :) Är dock ett allroundschabrak, men funkar superbra till dressyrsadel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback