Prioriterar

Jag har alltid prioriterat stall före plugg.. inte bra.
Nu sätts betygen om två veckor, och jag har tusen grejer att lämna in. Får skylla mig själv då jag skjuter upp saker, jag är riktigt dålig på att plugga.

 

Iaf så har jag bestämt att endast ta Exet om jag verkligen hinner dom här veckorna, och om jag inte har tid så får han väl vila mkt.. tror inte det gör ngt pga hur låst han verkar vara. Men iaf, ska försöka plugga stenhårt dom här två veckorna. Och eftersom jag inte kommer rida lika mycket som jag brukar kommer nog bloggen få lida lite, men ska göra mitt bästa för en någorlunda bra uppdatering :)

 

Ikväll är det iaf hopplektion.. lektionerna prioriterar jag inte bort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback