Opeppad hopplektion

Jag var inte alls taggad på att hoppa Zetra idag, och många förstår nog varför..

 

På marken var han sjukligt trevlig, speciellt i slutet då jag till och med kunde sitta ner och verkligen jobba ordentligt, har inte riktigt kunnat de innan då han antingen spänt sig eller varit stark.

 

Själva hoppningen vet jag inte vad jag ska säga om. Mådde sjukt dåligt psykisk, ville verkligen inte. Paniken mot hindret och flashbacken som kom som en blixt över och efter hindret. Bara tankar om att jag kommer flyga. Visst, det är dom som har varit med om värre krasher och kört igen ba, men min tillit till Zetra var inte ens bra innan. Meja och jag gjorde kullerbyttor tillsammans, men jag blev aldrig rädd för att rida henne.. Men idag kände jag bara obehag.

 

Det är inte så att jag gått och blivit hopprädd, hoppade ju lxm 90oxer med Loppan som jag aldrig hoppat tidigare, i fredags... men nu mådde jag bara dåligt och hela huvudet skrek att jag inte vill. Tur att jag är lite envis ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback