Maskeradhoppningen

Det var blåbärshoppning på Blåkulla idag, och jag skulle vara med på Z.. så kirrade ihop en maskeradoutfit - 80tals popprinsessa. Vart faktiskt ganska taggad, och nöjd med min outfit. Framhoppningen kändes helt okej, han skuttade till med rumpan efter en oxer, men lyssnade helt okej endå.

 

Sen på banan, tror vi hoppade 80/90 någonting (vet inte höjden), så fick vi 4 skitbra språng.. men kombinationen på långsidan var aldeles för tight, och språnget blev skit. Jag hamnade i sjuk obalans, över halsen, och han drar på värsta BOCKSERIEN! Han har seriöst ALDRIG bockat med mig förut!!

 

Jag höll mig kvar, från hindret, hela kortsidan och i hörnan försvann manen och tyglarna ur händerna på mig och jag flög i marken. Landade på höften, och har skitont nu.
Imorgon åker vi till handens närsjukhus och typ fixar remiss elr vad det heter för röntgen. Bara för säkerhetens skull, har redan så mkt fel på höften, behöver inte mer.



Haha älskar att Malin fortsatte fota! xD
Fler bilder kommer sen - "normala" bilder

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hehe vid den bilden där jag syns ser jag skit glad ut för jag trodde verkligen du skulle sitta kvar! ;) Sen flög du några galoppsprång senare! :(

2012-05-20 @ 18:02:15
URL: http://livparidskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback