Imorgon är en ny dag, imorgon blir ett nytt försök.

Vaknade upp imorse, kvart över 6, och började inte förrän 11. Göskönt att bara ta det lungt, han till och med plugga - mådde bra. Hela morgonen kändes epic, mådde bra och var glad och pluggade bra. Sen pratade jag med min svenskalärare och jag får bara godkänt... och hennes anledning var att jag haft knackig närvaro (försovit mig eller haft migrän) och missat dom där sketna uppgifterna man gör över lektionen. Hon sa tom att jag gjort bra på dom stora uppgifterna. Men tydligen är det kvantitet före kvalitet.

Ah sen så fortsatte dagen inte så bra. Eller jo, har ju såklart mvg i bild (vilket jag räknade med) och påbörjade en ny teckning.. den är rätt flippad men kan bli cool :)

Ah, nu är jag iaf hemma.. känner mig lite på botten men tar mig i kragen och satsar på morgondagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback