Idag på Looisa

Red som sagt lite dressyr på Looisa idag, på banan, lite för att lära känna henne mer (varför berättar jag sen).. Det gick ändå rätt bra tyckte jag, hon var ganska grinig och ville inte alltid sammarbeta. Hon bockar gärna i galoppen när hon känner att det inte passar henne, dock är inte jag den som flyger av i första taget (vilket dom flesta som såg blåbärshoppningen på Z kan intyga.. ca 30m satt jag kvar då) och morrade åt henne, då slutade hon.

 

Övade lite galoppombyten, som hon faktiskt är väldigt duktig på.. men idag kände hon inte för det helt enkelt.. så ah xP Det blev mest att hoppa in i bytet eller stanna och hoppa på stället. Har många failbilder jag bara MÅSTE visa er imorn ^^

 

Bjuder bara på outfitbilder nu, resten får ni se imorgon, hinner nämligen inte retuschera alla ikväll :) Ska skriva om hopplektionen också...
Tjusiga flickor i beige och brunt!

Kommentarer
Postat av: Elsa Hägglöf

Åhh, otroligt fina bilder, vilken duktig fotograf du har!

Vilket objektiv använder du för att få så högt skärpedjup?

2012-06-19 @ 12:28:09
URL: http://elsaswonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback