gör mig frisk!

Det händer inte mycket när man är sjuk, och har därför inga spännande inlägg att dela med mig av. Hade tänkt bli frisk så fort som möjligt dock, haha. Har iaf varit lite duktig, och gjort klar en av typ 4 saker (som jag vet om) som jag inte gjort än.. iof var det den som var absolut sistprioriterad, men enklast, och man måste väl börja någonstans?

 

Imorgon får vi se om jag klarar av att ta mig till skolan, vi ska ha ett oförberett prov, och om vi inte kommer blir vi fyrkantiga (internskämt).. men om jag är sjuk så är jag ju sjuk lxm? Fast vill ju rida imorn, så vill va frisk ändå.

 

Tänkte bjuda på lite fler bilder på Extreme i nästa inlägg, bla Johanna har frågat efter det :) Är helt kär i hästen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback