FAN VA SKÖNT!

Är 100% klar med mitt svenskatal, skulle ha hållt det i torsdags, men vaknade inte förräns efter lektionen så då blev inte av. Då hade jag talet, men var inte nöjd alls. Nu har jag skrivit om det, och är sjukt nöjd. Fast det kanske hinner ändra sig :P Ska sätta ihop ett bildspel, läsa igenom det 100 gånger och sen så får vi se om jag håller det på tosdag?

 

Iaf, publicerar det här, när jag hållt det :) Kan säga att det innehåller att man ska boosta sig själv, självförtroende och lite blondinbella. Brabra!

Har nog aldrig varit såhär taggad på att hålla tal!!! Kommer säkert svimma när jag väl ska hålla det, men iaf :)
Om jag blir nervös får jag föreställa mig alla nakna.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback