Den stora frågan

Som några kanske märkt så har jag börjat skriva mer om mitt vardagsliv nu, speciellt när jag varit sjuk, eller pluggat så att jag inte kunnat rida lika ofta. Frågan är då, till er 90 läsare, är det intressant att ens läsa om? Eller klickar ni er endast in för att läsa om hästar?
Iof är det ju min blogg, och det är ju jag som ska bestämma hur min blogg är uppbyggd, men lite respons skulle ju inte skada :)

 

När tycker NI att det varit absolut roligast att klicka in här? När bloggen endast bestod av hästhästhäst, eller nu när den består av hästMariehäst? :) Feel free to comment!

Bjuder bild på mina nya earcuffs, då det är lite det här jag snackar om.. är det intressant ens att läsa om mitt liv utanför stallet? ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen :) <33

Det är kul med lite allt möjligt!! :)

2012-05-16 @ 20:41:48
URL: http://onedirectionnoveller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback