Dagens tävling

Mistel var riktigt lydig, kändes riktigt bra på framridningen.. förutom att jag inte kunde sitta ordentligt pga shortsen. Hade så sjukt ont.. behöver inte gå in på detaljer xP

 

Mistel var iaf sjukt lydig och mjuk, tyvärr kunde inte jag rida idag. Tappade fokusen, red slarviga vägar och slarvigt i huvud taget.. hade nog fått 10ggr bättre om jag hade haft normala ridkläder xP Juste... blev förvirrad och stannade vid g istället för x, klantigt. Red dessutom ut mellan B och M istället för F och B, i förvända galoppen. Galet ofokuserad.

 

Men det är ba på't igen nästa gång :)
Tror det är en blåbärsdressyr/payNride i juni (?), kanske kan vara med då? Vill gärna starta LA på Mistel så ofta som möjligt, så länge hon orkar/får.. Det är sjukt bra erfarenhet för mig :)

Ni som har sett äldre bilder på mig och Mistel ser kanske att det inte alls är samma runda fina hals som vi brukar visa upp.. Haha kanske var dåligt att hon var så lydig idag? Eftersom jag red så mkt sämre än jag brukar ^^

Ne men är nöjd ändå, glad på Mistel, 0.3% från godkänt :)

Foto: Louise Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback